اخبار و مقالات

مزایای داشتن مطب دندانپزشکی زیبا چیست ؟

تجهیزات مطب دندانپزشکی اصفهان
5/5 - (2 امتیاز)

مزایای داشتن مطب دندانپزشکی زیبا چیست ؟

امروزه با مورد اهمیت قرارگرفتن سلامت دهان و دندان در میان مردم و همچنین افزایش کلینیک های دندانپزشکی در سراسر کشور، امکانات و ظاهر کلینیک و مطب های دندانپزشکی در افزایش رضایت مندی بیماران نقش بسیار مهمی دارد.
مطب های دندانپزشکی با در نظر گرفتن استاندارد های طراحی مطب و کلینیک و همچنین آمیختن هنر در کنار علم معماری و استفاده از تجهیزات زیبای دندانپزشکی، میتوانند جریان زیبایی را در مطب های دندانپزشکی به ارمغان بیاورند.

تجهیزات و یونیت صندلی مطب دندانپزشکی

علاوه بر دکوراسیون و مبلمان زیبا، خرید تجهیزات دندانپزشکی با طراحی منحصر به فرد از مهم ترین عوامل افزایش زیبایی مطب های دندانپزشکی میباشد. قلب تپنده یک مطب دندانپزشکی ، یونیت دندانپزشکی آن میباشد. یونیت صندلی های فراز مهر اصفهان علاوه بر امکانات فوق العاده، دارای طراحی خاص و منحصر بفردی است که سبب زیبایی و دلنشینی محیط مطب و یا کلینیک شما می گردد.

اهمیت زیبایی ظاهری تجهیزات مطب دندانپزشکی

پارامتر های گوناگونی در زیبایی تجهیزات و در نهایت زیبایی مطب های دندانپزشکی حائز اهمیت میباشند که در ادامه به بررسی انواع آن میپردازیم:

  • رنگ های هماهنگ و شارپ

قطعا هماهنگ کردن رنگ تجهیزات با دکوراسیون مطب دندانپزشکی امری آسان و دست یافتنی نیست. چراکه استفاده از هر متریال و مواد بکار گرفته شده در ساخت دکوراسیون دارای رنگ بندی های اختصاصی میباشد.

شرکت فراز مهر اصفهان با تولید یونیت صندلی های دندانپزشکی دنتین با رنگ بندی بسیار زیبا و متنوع، این امکان را در اختیار مشتریان عزیز قرار داده تا با هر سلیقه و دکوراسیونی امکان هماهنگ سازی و حفظ زیبایی نمای داخلی مطب را داشته باشند.

  • طراحی و ساخت

بخش تحقیق و توسعه کارخانه فرازمهر اصفهان میکوشد تا با استفاده از روش های جدید طراحی و تولید یونیت صندلی در سراسر دنیا، محصولاتی مقاوم، ظریف و زیبا طراحی کند.

رعایت جزئی ترین موارد در ساخت و حفظ ظرافت در طراحی جز به جز یونیت دندان پزشکی فرازمهر اصفهان، ظاهری زیبا و جذاب را رقم میزند. به نحوی که استفاده از یونیت صندلی های دندانپزشکی فرازمهر اصفهان در مطب های دندانپزشکی میتواند فضای داخلی مطب را به یک محیط خاطره انگیز و خوش نقشه تبدیل نماید.

  • مقاوم بودن و عدم تغییر رنگ در طول مدت استفاده

یونیت صندلی های فرازمهر اصفهان با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه و همچنین استفاده از ورق هایABS خود رنگ تولید میشوند ، این مو ضوع سبب میشود تا در دراز مدت در یونیت صندلی فرازمهر اصفهان ، کم ترین میزان رنگ پریدگی و تغییر رنگ حاصل شود و حتی در صورت رعایت نکات صحیح نگهداری و ضد عفونی به شیوه استاندارد ، تا سال ها یونیت صندلی های شما دستخوش تغییرات و علائم کهنگی نگردد.

خرید تجهیزات مورد نیاز متناسب با شرایط آب هوایی

شاید در هنگام خرید تجهیزات دندانپزشکی ، آثار مخرب عوامل محیطی و شرایط آب و هوایی را نادیده بگیریم اما یکی از مهم ترین گزینه هایی که سبب ایجاد خرابی و فرسودگی تجهیزات دندانپزشکی می گرددد ، شرایط آب و هوایی و میزان رطوبت می باشد.

ویژگی های یونیت های فرازمهر

یونیت های دندانپزشکی فرازمهر اصفهان از بهترین و با کیفیت ترین متریال های موجود در کشور ساخته شده است، علاوه بر این مورد، آبکاری کروم و رنگ آمیزی قطعات فلزی یونیت دندانپزشکی فرازمهر به روش الکترواستاتیک مانع نفوذ رطوبت و عدم زنگ زدگی میشوند.

در نتیجه با استفاده از یونیت صندلی های دندانپزشکی فرازمهر اصفهان علاوه بر حفظ زیبایی کلینیک دندانپزشکی، از مقاومت حداکثری آن در برابر زنگ زدگی بهرمند شوید.

از برترین محصولات فرازمهر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یونیت های دندان پزشکی قاصدک در مدل های یونیت شیلنگ از بالا و یونیت های شیلنگ از پایین
  • یونیت های دندان پزشکی پرستو در انواع یونیت های شیلنگ از بالا، شیلنگ از پایین و یونیت های قفل دار
  • ماسک های بهداشتی

 

 

شرکت فراز مهر تولیدکننده انواع تجهیزات دندانپزشکی در اصفهان، همواره آماده پاسخگویی به شما عزیزان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمای خرید انواع یونیت و تجهیزات دندان پزشکی با مشاوران فرازمهر تماس حاصل فرمایید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *